Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen alıyorum o halde.
Oyundaki karakter ile tüccar veya kral olunuyor sanırım. Karakterin yolunu biz çiziyoruz değil mi ?
Birçok ihtimal var hocam dilerseniz tüccarlık yapıp zengin olursunuz. Dilerseniz kralın derebeyi olarak kendi topraklarınızı edinebilirsiniz. Daha da üste çıkarak kendi krallığınızı ilan ederek kral olabilirsiniz. Ama kral olmadan önce etrafınıza adam toplamanızı öneririm. Ayrıca savaşlardan size mağlup olanları esir almak yerine salarsanız bu ileride ilişki olarak işinize yarayabilir