Ne oynardık zamanında. Güzel konu hocam ne zamandır oynayacak oyun arıyordum takipteyim.
Warband oynamadıysanız alın fakat bilgisayardan kalkamayabilirsiniz.
Yıllarca warband oynadım şimdi bannerlord oynuyorum isterseniz ilk warband sonra bannerlord yapabilirsiniz
warband alın oyun bir yerden sonra çok sarıyor sonrasında bannerlord alırsınız iki arasında çokta fark yok
Warband da adı diye biliyorum

Zamanında iyi oynamışlığım var ve halen ara ara indirip oynarım. İnternette bolca modu olan bir oyun canınız sıkılmayacaktır bu türden oyunlar seviyorsanız. Ben şehir isimlerini vs değiştirip daha keyifli hale getirmiştim.
Beyler oyunu aldım ve deli gibi 2 gündür oynuyorum.Oyunu iyice kavramaya başladım.İlk başta ordularım süreki dağılıyor esir filan alınıyordum ama şimdi öyle kolay lokma değilim.
2 sorunum var.
1- ordumu paralı askerlerden mi kurayım ( handa bekleyen askerlerden ), yoksa köylerde gönüllüler toplayıp onları terfi mi ettireyim.
2- Düello kazanamıyorum nedendir anlamıyor.Tek vuruşta adam beni yıkıyor.Kaç tane gelin adayı kaçırdım.
Öneriniz nedir ?