• 16-04-2020, 19:31:13
    #1
    Zaman geçmiyor.Şu sıralar adını çok duyduğum Mount & Blade oyununun ilk serisini almayı düşnüüyorum.

    Oynayan varmıdır önerirmisiniz ?

    Ayrıca oyunlar konusunda biraz bilgisizim özellikle steam filan.
    Mount & Blade ile Mount & Blade: Warband arasındaki fark nedir ?
    Ben hangi oyunu alacağım
  • 16-04-2020, 19:32:54
    #2
    Son çıkan bannerlord hocam onu al istersen. Çok fark yok desek de 8 sene bekledik sonuçta. Erken erişimde zaten güncelleme sürekli olacak oyunda buglar var.
  • 16-04-2020, 19:32:56
    #3
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman geçmiyor.Şu sıralar adını çok duyduğum Mount & Blade oyununun ilk serisini almayı düşnüüyorum.

    Oynayan varmıdır önerirmisiniz ?

    Ayrıca oyunlar konusunda biraz bilgisizim özellikle steam filan.
    Mount & Blade ile Mount & Blade: Warband arasındaki fark nedir ?
    Ben hangi oyunu alacağım
    Hocam düşünmeden alın. Bir de hiç oynamamışsınız sizi alır götürür.
    Warband
  • 16-04-2020, 19:33:25
    #4
    Ne oynardık zamanında. Güzel konu hocam ne zamandır oynayacak oyun arıyordum takipteyim.
  • 16-04-2020, 19:34:23
    #5
    Warband oynamadıysanız alın fakat bilgisayardan kalkamayabilirsiniz.

    Yıllarca warband oynadım şimdi bannerlord oynuyorum isterseniz ilk warband sonra bannerlord yapabilirsiniz
  • 16-04-2020, 19:34:25
    #6
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman geçmiyor.Şu sıralar adını çok duyduğum Mount & Blade oyununun ilk serisini almayı düşnüüyorum.

    Oynayan varmıdır önerirmisiniz ?

    Ayrıca oyunlar konusunda biraz bilgisizim özellikle steam filan.
    Mount & Blade ile Mount & Blade: Warband arasındaki fark nedir ?
    Ben hangi oyunu alacağım
    warband alın oyun bir yerden sonra çok sarıyor sonrasında bannerlord alırsınız iki arasında çokta fark yok
  • 16-04-2020, 19:34:38
    #7
    Warband da adı diye biliyorum Zamanında iyi oynamışlığım var ve halen ara ara indirip oynarım. İnternette bolca modu olan bir oyun canınız sıkılmayacaktır bu türden oyunlar seviyorsanız. Ben şehir isimlerini vs değiştirip daha keyifli hale getirmiştim.
  • 16-04-2020, 19:34:45
    #8
    Hemen alıyorum o halde.
    Oyundaki karakter ile tüccar veya kral olunuyor sanırım. Karakterin yolunu biz çiziyoruz değil mi ?
  • 16-04-2020, 19:38:14
    #9
    Mound blade 0.808 ile başlamıştım o bile efsaneydi