• 20-03-2020, 08:04:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son zamanlarda yaşanılan durumlardan dolayı işten çıkarılmalar yaşanıyor. Bizim şirketide oldukça etkiledi. Günlük yüzlerce sipariş basardık şuan bayağı düştü. İnsanlar tedirgin hem virüslü gelir diyerek, hemde paralarını ellerinde tutmaya çalışıyorlar normal olarak. Durum hiç iyiye gitmiyor. Sizce ne olur böyle düzelir mi? Kimse tabi net olarak bilemez ama düşüncelerinizi merak ettim. Herkesin kafası karışık ekonomik olarak çok etkilenecek gibiyiz.
  • 20-03-2020, 08:11:23
    #2
    Diğer ülkelerde de durum aynı. Zaman gösterecek
  • 20-03-2020, 08:12:39
    #3
    Bugünler geçicek bence herkes 2 3 hafta köşesine çekilsin. Allahın izniyle herşey normale dönecek. Bu arada bende yeni işime başlayacaktım fakat virüsten dolayı beklemede kaldı.
  • 20-03-2020, 08:15:22
    #4
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer ülkelerde de durum aynı. Zaman gösterecek
    Umarım bir an önce aşısı çıkarda önüne geçilir.

    İşaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünler geçicek bence herkes 2 3 hafta köşesine çekilsin. Allahın izniyle herşey normale dönecek. Bu arada bende yeni işime başlayacaktım fakat virüsten dolayı beklemede kaldı.
    Şuan işten çıkmakta yeni işe girmekte sıkıntı. Keşke bir süre kimse dışarıya çıkmasada önüne geçilse. Ama insanlar vurdum duymaz maalesef. Zorunlu olarak işe gidenlerde var tabi.
  • 20-03-2020, 08:17:54
    #5
    Kategori Moderatörü
    1 2 ay ortalık böyle devam eder sonrası güzel olur muhtemelen örnek Çin.
  • 20-03-2020, 09:10:05
    #6
    İnsanları tamamiyle birbirinden izole etmediğimiz sürece 3 4 ayı bulur. Ve vaka sayılarının artacağı ortada. Herşeyi doğru yapıyoruz tek hatamız sokağa çıkma yasağını getirmemek. Örnek veriyorum şu anda tatil veren firmalar var ama çalışanda firmalar var. Tatil veren firma 15 gün sonra mecbur artıcak nereye kadar açmıcak ? aslında tam şu anda ülkenin çoğunluğu zaten tatil ve evlerinde yaşıyorken herkesin eve çekilmesi daha mantıklı..
  • 20-03-2020, 09:23:17
    #7
    Bence 2-3 hafta dışarı çıkma yasağı getirilse 2 haftanın sonunda kimde var kimde yok belli olur zaten tabi bu söylenen kadar kolay olmaya bilir ancak bana en mantıklısı bu geliyor.
  • 20-03-2020, 10:02:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Insallah en kisa surede duzelir ya
  • 20-03-2020, 16:50:05
    #9
    AykutSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 2-3 hafta dışarı çıkma yasağı getirilse 2 haftanın sonunda kimde var kimde yok belli olur zaten tabi bu söylenen kadar kolay olmaya bilir ancak bana en mantıklısı bu geliyor.
    Düşününce düzelir gibi geliyor fakat tüm dünyada yasak olması lazım. Çünkü ülkede düzeldikten sonra tekrar yurtdışı teması olanlar yine ülkeye sokar.