Diğer ülkelerde de durum aynı. Zaman gösterecek
Umarım bir an önce aşısı çıkarda önüne geçilir.
Bugünler geçicek bence herkes 2 3 hafta köşesine çekilsin. Allahın izniyle herşey normale dönecek. Bu arada bende yeni işime başlayacaktım fakat virüsten dolayı beklemede kaldı.
Şuan işten çıkmakta yeni işe girmekte sıkıntı. Keşke bir süre kimse dışarıya çıkmasada önüne geçilse. Ama insanlar vurdum duymaz maalesef. Zorunlu olarak işe gidenlerde var tabi.