Son zamanlarda yaşanılan durumlardan dolayı işten çıkarılmalar yaşanıyor. Bizim şirketide oldukça etkiledi. Günlük yüzlerce sipariş basardık şuan bayağı düştü. İnsanlar tedirgin hem virüslü gelir diyerek, hemde paralarını ellerinde tutmaya çalışıyorlar normal olarak. Durum hiç iyiye gitmiyor. Sizce ne olur böyle düzelir mi? Kimse tabi net olarak bilemez ama düşüncelerinizi merak ettim. Herkesin kafası karışık ekonomik olarak çok etkilenecek gibiyiz.