AykutSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence 2-3 hafta dışarı çıkma yasağı getirilse 2 haftanın sonunda kimde var kimde yok belli olur zaten tabi bu söylenen kadar kolay olmaya bilir ancak bana en mantıklısı bu geliyor.
Düşününce düzelir gibi geliyor fakat tüm dünyada yasak olması lazım. Çünkü ülkede düzeldikten sonra tekrar yurtdışı teması olanlar yine ülkeye sokar.