İnsanları tamamiyle birbirinden izole etmediğimiz sürece 3 4 ayı bulur. Ve vaka sayılarının artacağı ortada. Herşeyi doğru yapıyoruz tek hatamız sokağa çıkma yasağını getirmemek. Örnek veriyorum şu anda tatil veren firmalar var ama çalışanda firmalar var. Tatil veren firma 15 gün sonra mecbur artıcak nereye kadar açmıcak ? aslında tam şu anda ülkenin çoğunluğu zaten tatil ve evlerinde yaşıyorken herkesin eve çekilmesi daha mantıklı..