R10 un açılımı ?
34
●1.947
- 01-03-2020, 22:57:41Anladım hocam gayet mantıklı.AFaCaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2020, 22:58:53Üyeliği durdurulduradmin forumdamı ayrıldımı? o zaman forumu kuran radmin hmm.AFaCaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2020, 23:00:00Aman hocam dur ortalığı karıştırma 😁Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2020, 00:19:57S8 kullanıyorum, Samsung o davayı takmadı bilescutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2020, 00:44:39

