• 01-03-2020, 22:48:47
    #28
    2000 lerin başındaki dünya kupasında ronaldinho populer olduğu için hit çeker diye alınmış bir domain radmin tarafından sonra webmaster forumuna döndü
  • 01-03-2020, 22:57:41
    #29
    AFaCaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 lerin başındaki dünya kupasında ronaldinho populer olduğu için hit çeker diye alınmış bir domain radmin tarafından sonra webmaster forumuna döndü
    Anladım hocam gayet mantıklı.
  • 01-03-2020, 22:58:53
    #30
    Üyeliği durduruldu
    AFaCaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 lerin başındaki dünya kupasında ronaldinho populer olduğu için hit çeker diye alınmış bir domain radmin tarafından sonra webmaster forumuna döndü
    radmin forumdamı ayrıldımı? o zaman forumu kuran radmin hmm.
  • 01-03-2020, 23:00:00
    #31
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin forumdamı ayrıldımı? o zaman forumu kuran radmin hmm.
    Aman hocam dur ortalığı karıştırma 😁
  • 01-03-2020, 23:27:20
    #32
    R10, insanın kendine yakışanı giymesidir.
  • 02-03-2020, 00:19:57
    #33
    scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah
    S8 kullanıyorum, Samsung o davayı takmadı bile
  • 02-03-2020, 00:44:39
    #34
    Alıntı
    Anladım ona binaen açtınız.. r10 neden peki yada domaini nasıl aldınız r10 radmin r nin esprisi nedir?
    O zamanlar dünya kupası fırtınası vardı. Ronaldinho için fan sitesi yapacaktık. Ronaldinho 10 numaralı formayı giydiği için r10 diye bişeyler yapmayı tasarlıyorduk ama sonra iyinetadmin ile yollarımız ayrılınca boşver ronaldinho'yu dedim akılda kalıcı olduğu için r1 0
    Budur.

    Detaylı röportaj için ; https://www.r10.net/off-topic/717099...-roportaj.html
  • 12-05-2021, 14:23:47
    #35