• 01-03-2020, 22:03:33
    #10
    Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah
  • 01-03-2020, 22:04:42
    #11
    Hagi
  • 01-03-2020, 22:04:43
    #12
    Sen nasıl açmak istersen ro
  • 01-03-2020, 22:05:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ben de Ronaldinho'nun adı ve formasından geliyor, diye okumuştum.
  • 01-03-2020, 22:05:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Reg lenirken bu akıla gelmez. bu anlam sonradan giydirilmiş 😊

    metinn ımm metin oktay örnek 9 numara aa dur bi bakim m9 bostamı

    yok boyle bişi arkadaslar 😅
  • 01-03-2020, 22:06:00
    #15
    r10 diye yazılır, hayat diye okunur. r10 hayattır.
  • 01-03-2020, 22:07:06
    #16
    Page rankın RANK ı yani Rank 10 bence. 10 numara site gibi düşünelim
  • 01-03-2020, 22:07:30
    #17
    reyon
  • 01-03-2020, 22:09:08
    #18
    normalde eski sahibi büyük bir baron muş, bir forum kurayım oradan 3-5 iş toplarım demiş ama direk baron koyamayacağı için şifreli olarak kısaltma koymuş. baR10 - baRON - baron.net in kısaltılmışı R10.net olarak şifreli olmuş.
    sonralardan hükümet el atınca webmaster forumuna çevirmiş baronluktan daha çok kazanmaya başlayınca forumu şu anki sahibine satmış.