• 01-03-2020, 22:09:39
    #19
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r = ronaldinho
    10 = ronaldinho'nun forma numarası
    r10 = webmaster forumu
    Çok güzel açıkladınız hocam 3
  • 01-03-2020, 22:11:22
    #20
    Bence 3 karakterli domain olmasından dolayıdır. Ronaldinho sonradan söylenmiştir.
  • 01-03-2020, 22:20:24
    #21
    Resmi Balıkesir
  • 01-03-2020, 22:23:22
    #22
    Everest Rampage Blade R10 Klavye
  • 01-03-2020, 22:26:29
    #23
    mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Everest Rampage Blade R10 Klavye
    Sdgjesfh 😂😂😂😁😁



    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi Balıkesir
    Hocam yapmayın yanarız banlanırızzz 😂😂



    Bizdendemesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin Rampayı 10km ile çıkmış ordan almış yürümüş bu günlere gelmiş
    Tespit gibi tespit 😁😁😁



    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ronaldinho 10
    MAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldinhoo
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ronaldinho ve barça forma numarası
    backlink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Revivo 10 da olabilir
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldinho - 10
    Hocalarım gerçekten bu olamaz açılımı daha havalı bir şey olmalı 😄
  • 01-03-2020, 22:32:14
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ronaldinho 10
  • 01-03-2020, 22:35:40
    #25
    scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah
    😂😂😁😁 En yaratıcı tespit senindir hocam.
    • scutotech
    scutotech bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-03-2020, 22:41:53
    #26
    İyinetten ayrılan bir grup radmin önderliğinde r10 kuruyor. Arkadaşlar anlamının nerden geldiğinde zaten yazmışlar. İlk zamanlar aktif olan ve faydalı makeleler yazan radmin ki çoğunun çıktısını alıp defalarca okumuştum hayatımı bu işlerle harcayamam deyip ilgiyi bırakıyor.
  • 01-03-2020, 22:42:44
    #27
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reg lenirken bu akıla gelmez. bu anlam sonradan giydirilmiş 😊

    metinn ımm metin oktay örnek 9 numara aa dur bi bakim m9 bostamı

    yok boyle bişi arkadaslar 😅
    Mantıklı bir düşünce hocam belki zamanında en çok aranma hacmine sahip kelime r10du buydu şimdide webmaster platformlarının babası 💯🖤

    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 diye yazılır, hayat diye okunur. r10 hayattır.
    Kral düşünce hocam r10 yaşam tarzı ticaret felsefesidir 😁

    zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Page rankın RANK ı yani Rank 10 bence. 10 numara site gibi düşünelim
    10 numara değil 10∞ numara 🔥🔥

    AlperKaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reyon
    Yok daha neler hocam 😄😁

    ahmetahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde eski sahibi büyük bir baron muş, bir forum kurayım oradan 3-5 iş toplarım demiş ama direk baron koyamayacağı için şifreli olarak kısaltma koymuş. baR10 - baRON - baron.net in kısaltılmışı R10.net olarak şifreli olmuş.
    sonralardan hükümet el atınca webmaster forumuna çevirmiş baronluktan daha çok kazanmaya başlayınca forumu şu anki sahibine satmış.
    Evet hocam çok doğru katılıyorum size bu mesajı silin aman diyim 😁😁😁



    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyinetten ayrılan bir grup radmin önderliğinde r10 kuruyor. Arkadaşlar anlamının nerden geldiğinde zaten yazmışlar. İlk zamanlar aktif olan ve faydalı makeleler yazan radmin ki çoğunun çıktısını alıp defalarca okumuştum hayatımı bu işlerle harcayamam deyip ilgiyi bırakıyor.
    Güzel anlamlı bir tercih olmuş R10🖤
    • AlperKaan
    AlperKaan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.