Konu
R10 un açılımı ?
01-03-2020, 22:35:40
#25
Misafir
scutotech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah
😂😂😁😁 En yaratıcı tespit senindir hocam.