Konu
R10 un açılımı ?
01-03-2020, 22:03:33
#10
scutotech
Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah