Konu
R10 un açılımı ?
02-03-2020, 00:19:57
#33
kalipsotr
scutotech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah
S8 kullanıyorum, Samsung o davayı takmadı bile