scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selçuk İnan'ın S8 için Samsung'a dava açtığı gibi, Ronaldinho da yarın r10'a dava açmasın telif konusunda ahahah
S8 kullanıyorum, Samsung o davayı takmadı bile