Konu
R10 un açılımı ?
01-03-2020, 23:00:00
#31
Misafir
Garfield adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin forumdamı ayrıldımı? o zaman forumu kuran radmin hmm.
Aman hocam dur ortalığı karıştırma 😁