• 20-02-2020, 01:09:44
    #10
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar netteki sular en fazla 8.9 videolarda ben yanlış sordum o halde şöyle sorayım. 11-12 ph kötü mü

    Yıllardır çekmeköy ormanından alıyorum, ( tüm satılan sulardan daha pahalıya geliyor fakat diğerlerini içemiyorum) teste göre mor çıkınca işkillendim.
    Ölçtüğünüz alet veya indikatörde problem olabilir. Bulaşık deterjanının pH değeri 10, çamaşır deterjanının 12-13 olarak geçiyor internette. Kuvvetli bazik yani.
  • 20-02-2020, 01:11:12
    #11
    SamsOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölçtüğünüz alet veya indikatörde problem olabilir. Bulaşık deterjanının pH değeri 10, çamaşır deterjanının 12-13 olarak geçiyor internette. Kuvvetli bazik yani.
    Bende onu görünce zaten iyice işkillendim. De çeşme suyunu 6 çıkardı.
  • 20-02-2020, 03:51:52
    #12
    Bu size kalmış bir şey, 6-7'nin altı pek tavsiye edilmez. Suda PH arttıkça içindeki mineral oranı da fazla diyebiliriz. Tabi PH için tek etkili unsur bu değil. Alkalin olarak su tüketmek bence daha iyi. En azından çok olmasa da mineral almış olursunuz fakat 10'un üstü de mantıksız geliyor
  • 20-02-2020, 10:06:59
    #13
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu size kalmış bir şey, 6-7'nin altı pek tavsiye edilmez. Suda PH arttıkça içindeki mineral oranı da fazla diyebiliriz. Tabi PH için tek etkili unsur bu değil. Alkalin olarak su tüketmek bence daha iyi. En azından çok olmasa da mineral almış olursunuz fakat 10'un üstü de mantıksız geliyor
    Hocam siz bu işten anlıyor gibisiniz. Şimdi benim içtiğim su açık mor 10-12 ph diye tahmin ediyorum. Zararlı mı değil mi.
  • 20-02-2020, 20:01:39
    #14
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz bu işten anlıyor gibisiniz. Şimdi benim içtiğim su açık mor 10-12 ph diye tahmin ediyorum. Zararlı mı değil mi.
    9'un üstü pek önerilmiyor.