Bu size kalmış bir şey, 6-7'nin altı pek tavsiye edilmez. Suda PH arttıkça içindeki mineral oranı da fazla diyebiliriz. Tabi PH için tek etkili unsur bu değil. Alkalin olarak su tüketmek bence daha iyi. En azından çok olmasa da mineral almış olursunuz fakat 10'un üstü de mantıksız geliyor