Internette karşılaştığı videolar üzerine evdeki suyun ph değerini ölçtüm. Ben suyu ormandan alıyorum iyi su olduğu söyleniyordu. Fakat 10 tane teste baktım hiç biri mor değil. Çeşme suyu ph cetveline göre 6 gibi ama benim içtiğim su mor 10_11 belkide 12 ph. Bu ph çok yüksek olunca kotü mü iyi mi bilemedim. Bilen varsa bilgi verebilir mi? Resmini alta koydum.
Mor olan içtiğimiz su öbürü çeşme suyu