Arkadaşlar netteki sular en fazla 8.9 videolarda ben yanlış sordum o halde şöyle sorayım. 11-12 ph kötü mü



Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Migrostan Kipa marka 19 lt kullan at damacanalar var ondan 1 kere alin ve kullanin lezzeti tadı doyurganligini fark edeceksiniz su siralamasinda ilk 10da , butun büyük markalar patlamis buna pinar vs dahil
Yıllardır çekmeköy ormanından alıyorum, ( tüm satılan sulardan daha pahalıya geliyor fakat diğerlerini içemiyorum) teste göre mor çıkınca işkillendim.