Arkadaşlar netteki sular en fazla 8.9 videolarda ben yanlış sordum o halde şöyle sorayım. 11-12 ph kötü mü
Yıllardır çekmeköy ormanından alıyorum, ( tüm satılan sulardan daha pahalıya geliyor fakat diğerlerini içemiyorum) teste göre mor çıkınca işkillendim.
Ölçtüğünüz alet veya indikatörde problem olabilir. Bulaşık deterjanının pH değeri 10, çamaşır deterjanının 12-13 olarak geçiyor internette. Kuvvetli bazik yani.