AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu size kalmış bir şey, 6-7'nin altı pek tavsiye edilmez. Suda PH arttıkça içindeki mineral oranı da fazla diyebiliriz. Tabi PH için tek etkili unsur bu değil. Alkalin olarak su tüketmek bence daha iyi. En azından çok olmasa da mineral almış olursunuz fakat 10'un üstü de mantıksız geliyor
Hocam siz bu işten anlıyor gibisiniz. Şimdi benim içtiğim su açık mor 10-12 ph diye tahmin ediyorum. Zararlı mı değil mi.