• 13-02-2020, 05:47:22
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kediler sıcağı çok sever buna rağmen hayla dışarı çıkmak için başırıyorsa bence salın belki yavruları v.s vardır
    Şimdilik saldım. Sabah 8 de çıkacağım şirketten sürekli on kapıdaki kanepede yatıyor zaten. Sabah alıp veterinere götürürüm inşaallah
  • 13-02-2020, 05:48:25
    #38
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdilik saldım. Sabah 8 de çıkacağım şirketten sürekli on kapıdaki kanepede yatıyor zaten. Sabah alıp veterinere götürürüm inşaallah
    malatyada tanıdığım aktivist yok maalesef olsaydı hemen yönlendirirdim.
  • 13-02-2020, 07:32:04
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malatyada tanıdığım aktivist yok maalesef olsaydı hemen yönlendirirdim.


    Kutusu hazır, kediyi de bulursam tamamdır ☺️☺️
  • 13-02-2020, 08:28:43
    #40
    Üyeliği durduruldu
    SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle hayvanlara yönelik duyarlılığınız için tebrik ederim. görmezden gelmeyip ilgilenmenizi yerel hayvan koruma görevlisi olarak çok takdir ettim.
    bu tür vakalarda veteriner kliniğine götürülmesi şart, zira açık yara öldürücü olabilir.

    götürmek üzere olduğunuzu anlıyorum bu yorumunuzdan. lütfen gelişmeleri bildirin bizlere de.
    ilgili belediye veterinerlik hizmetleri ücretsiz tedavi etmekle yükümlü aslında hkk hükümleri gereği ancak yapmadığını belirtiyorsunuz, bu durumda ilgili belediye vet. hzmetleri birimini il orman ve tarım müdürlüğüne şikayet edebilirsiniz, yükümlülüğünü yerine getirmediği için.


    Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️



    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️


    + Belediye ile iletişime geçtim, adres verildi. Ekip yönlendirecekler almak için. O zamana kadar ben evde ona güzelce bakarım ..



    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️







    + Belediye ile iletişime geçtim, adres verildi. Ekip yönlendirecekler almak için. O zamana kadar ben evde ona güzelce bakarım ..


    Kendimizin rahatı yerinde ☺️☺️ ekipleri bekliyoruz.
  • 13-02-2020, 16:18:42
    #41
    Üyeliği durduruldu
    SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sevimli.
    belediyeden kısırlaştırma talep edin. ücretsiz kısırlaştırmakla yükümlüler. hazır gitmişken kısırlaştırılsın.
    iyi ki, farkettiniz yavrucağı.
    Belediyeden gelmedikleri için yollar kar olsa da veterinere götürdüm. 2 tane antibiyotik iğne yaptı ve 2 adet krem yazdı. 2 adet de yaş mama verdi. Kremleri aldım ( Madecassol ve furacin) "Yara yeni olmamış eski bir yara, iç organlarda sorun yok. Yara da derin değil ancak iltihabı var. Kremi kullanın problem olmayacaktır." dedi vet hekim.

    Eşim hemşire olduğu için o daha iyi ilgilenecektir. gelince eldiven ile kremi kullanır yaş mamasını verdik. Ancak alışma evresinde ve birazcık huzursuz banyoda bekliyor.



    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediyeden gelmedikleri için yollar kar olsa da veterinere götürdüm. 2 tane antibiyotik iğne yaptı ve 2 adet krem yazdı. 2 adet de yaş mama verdi. Kremleri aldım ( Madecassol ve furacin) "Yara yeni olmamış eski bir yara, iç organlarda sorun yok. Yara da derin değil ancak iltihabı var. Kremi kullanın problem olmayacaktır." dedi vet hekim.

    Eşim hemşire olduğu için o daha iyi ilgilenecektir. gelince eldiven ile kremi kullanır yaş mamasını verdik. Ancak alışma evresinde ve birazcık huzursuz banyoda bekliyor.

    ++ peyniri, ekmeği çok az yiyen kedimiz, yaş mamanın bir poşetini 5 dakikada yedi bitirdi. Şuan iyi. Kremlerini akşam süreceğiz. Bir paket mama bugün için yeterli mi acaba ?

  • 13-02-2020, 16:52:19
    #42
    Sadece yaş mama ile olmaz, kuru mama almanız gerekiyor.
    Takribi 1-2 yaşında görünmekte.
    Günlük 80 gr civarı kuru mama ona yetecektir.
    Sürekli sevin, çenesinin altını kaşıyın hoşuna gidecektir
    Size uğur getirsin, İnşallah.
    Birkaç gün sonra alışacaktır.
  • 13-02-2020, 17:00:00
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece yaş mama ile olmaz, kuru mama almanız gerekiyor.
    Takribi 1-2 yaşında görünmekte.
    Günlük 80 gr civarı kuru mama ona yetecektir.
    Sürekli sevin, çenesinin altını kaşıyın hoşuna gidecektir
    Size uğur getirsin, İnşallah.
    Birkaç gün sonra alışacaktır.
    Bu şekilde kendine gelsin kremlerini sürelim mama ile takviye edelim. Tekrar iş yerine götüreceğim. Orada sürekli et yiyor ve çok sayıda kedi de mevcut



    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde kendine gelsin kremlerini sürelim mama ile takviye edelim. Tekrar iş yerine götüreceğim. Orada sürekli et yiyor ve çok sayıda kedi de mevcut
    +++ İki paket yaş mama yedi, peynir yedi. Güzelce seviliyor. Merhemleri özenle sürüldü. Kumu hazırlandı yanında. Çok alıştı. Sadece gözünden yaş geliyor ara sıra. Biraz da tedirgin..



    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde kendine gelsin kremlerini sürelim mama ile takviye edelim. Tekrar iş yerine götüreceğim. Orada sürekli et yiyor ve çok sayıda kedi de mevcut





    +++ İki paket yaş mama yedi, peynir yedi. Güzelce seviliyor. Merhemleri özenle sürüldü. Kumu hazırlandı yanında. Çok alıştı. Sadece gözünden yaş geliyor ara sıra. Biraz da tedirgin..

    ++++ Bir krem surene kadar çıldırttı beni 😄😄 yara iyilesiyor. Orayı yalayamiyor artık. Allah'a şükür iyileşme çok iyi ☺️☺️ @sanalkuzu;

  • 14-02-2020, 20:03:15
    #44
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde kendine gelsin kremlerini sürelim mama ile takviye edelim. Tekrar iş yerine götüreceğim. Orada sürekli et yiyor ve çok sayıda kedi de mevcut





    +++ İki paket yaş mama yedi, peynir yedi. Güzelce seviliyor. Merhemleri özenle sürüldü. Kumu hazırlandı yanında. Çok alıştı. Sadece gözünden yaş geliyor ara sıra. Biraz da tedirgin..






    ++++ Bir krem surene kadar çıldırttı beni 😄😄 yara iyilesiyor. Orayı yalayamiyor artık. Allah'a şükür iyileşme çok iyi ☺️☺️ @sanalkuzu;

    Cok sevindim Allah razi olsun sizden 🤗