• 07-02-2020, 11:33:38
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Merhaba çevremde birçok kişiye saçma geliyor ama hep böyle yaparım çay icerken arada su içiyorum.İkisi de farklı çoğu kişi ikiside sıvı diyor ama bence böyle bakmak hatalı çay su ihtiyacı karşılamıyor.

    Merak ediyorum acaba bunu yapan tek ben miyim? Sizce doğrusu nedir çayla su içilir mi içilmez mıi neden ?😁😊
  • 07-02-2020, 11:34:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Valla çayın içinde zaten su var birde açık içtimmi tamamdır. Garip değil su tüketilmesi tabi ki gerekiyor.
  • 07-02-2020, 11:35:44
    #3
    Yok artık
  • 07-02-2020, 11:36:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    içilir hocam sıcak çay su ılık diye dişe etki yapmasın diye oyle diyolar ama ben hep içerim bişeyde olmadı
  • 07-02-2020, 11:36:14
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla çayın içinde zaten su var birde açık içtimmi tamamdır. Garip değil su tüketilmesi tabi ki gerekiyor.
    Herkes ilkini söylüyor ama ben soğuk su severim bu sıcak hemen içilmiiyor 😀



    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık
    Valla bak 😁
  • 07-02-2020, 11:36:47
    #6
    Şuan öyle içiyorum. :P
  • 07-02-2020, 11:37:15
    #7
    SEO & PR 5421044962
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içilir hocam sıcak çay su ılık diye dişe etki yapmasın diye oyle diyolar ama ben hep içerim bişeyde olmadı
    Bende gariplik yok o zaman 😀
  • 07-02-2020, 11:37:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Senin çözümün icetea bak yanlış yapıyosun
  • 07-02-2020, 11:37:51
    #9
    SEO & PR 5421044962
    mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan öyle içiyorum. :P
    Bende öyle hastane çıktım cafe geçtim 😁