Çayın yanında soğuk su içilmesinin vücuda zarar vereceğine yönelik bazı efsaneler bulunmakta. Muhtemelen soğuk ve sıcak içeceklerin aynı anda tüketilmemesi yönünde ortaya atılmış bir durumdur, çünkü sıcak bir içeceğin yanında çok soğuk su içmek ister istemez dişinizde bile hissedebileceğiniz rahatsızlığa neden olur. Yani ani sıcaklık yükselmeleri ve düşüşleri normal olarak insan bedenine uygun değildir. Bundan dolayı soğuk ve sıcağı aynı anda kullanmamak kaydıyla sıcak çayın yanında ılık su içilebilir.
Çay çok sıcak icmem ve su da cok buz gibi içmiyorum denge oluyor zarar görmedim
Ama devamlı çay içersen su ihtiyacın olmuyot 😂 ben öğrenciyim evde oturduğum günler su içmediğim bir çok gün var 2/3 demlik çay iç emin ol hiç su aklına gelmiyor 😂
Çocukken çayımı soğutmak için üzerine soğuk su eklerdim. Paşa çayı denirdi Aklıma o geldi. Hala çok sıcak içemiyorum. Ama soğuk su eklemiyorum tabii ki, birkaç dakika bekledikten sonra içiyorum. Yanında su içilmesi, bence herhangi bir sorun teşkil etmez.
Şuanda masanın önünde nane, limon ve ıhlamur var üzerinize afiyet gribal enfeksiyon. Çay var birde su var ne yapayım ben üçünü birden içiyorum. Kahve ile su içiliyorsa çay ile suda içilir