Çocukken çayımı soğutmak için üzerine soğuk su eklerdim. Paşa çayı denirdi

Aklıma o geldi. Hala çok sıcak içemiyorum. Ama soğuk su eklemiyorum tabii ki, birkaç dakika bekledikten sonra içiyorum. Yanında su içilmesi, bence herhangi bir sorun teşkil etmez.