• 07-02-2020, 11:38:45
    #10
    Insanina gore degisir ben cayi cok icerim su icmek iyidir suyun yerini hicbirsey alamaz ama ben kis aylarinda yeri gelir iki uc ay hic su icmem aklima gelirse zorla icerim. Asagi yukari 35 yildir bu boyle artik zorlada olsa kendimi alistirmaya calisiyorum ve birkac yildir eskisinden cok iciyorum. Yani diyecegim benim vucudum caydan iceceklerden suyunu aliyor ve vucut istemiyor.
  • 07-02-2020, 11:38:59
    #11
    SEO & PR 5421044962
    Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin çözümün icetea bak yanlış yapıyosun
    Şeker çıkar hocam çayi 4 şeker atardim şimdi şekersiz 😑😐😁



    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insanina gore degisir ben cayi cok icerim su icmek iyidir suyun yerini hicbirsey alamaz ama ben kis aylarinda yeri gelir iki uc ay hic su icmem aklima gelirse zorla icerim. Asagi yukari 35 yildir bu boyle artik zorlada olsa kendimi alistirmaya calisiyorum ve birkac yildir eskisinden cok iciyorum. Yani diyecegim benim vucudum caydan iceceklerden suyunu aliyor ve vucut istemiyor.
    Soğuk su yerini hiç bir şey tutmaz 😀😀
  • 07-02-2020, 11:41:17
    #12
    ben de çayın yanında soda içerim. soda olmazsa su içerim. bir şey için değilde hoşuma gidiyor
  • 07-02-2020, 11:41:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    4 şeker atıyosan tabi su içersin yanında o kadar şekeri emmez o çay
  • 07-02-2020, 11:41:47
    #14
    Susadıysan içmen normal tabi
  • 07-02-2020, 11:42:07
    #15
    Botman, Codemaster
    Çayın yanında soğuk su içilmesinin vücuda zarar vereceğine yönelik bazı efsaneler bulunmakta. Muhtemelen soğuk ve sıcak içeceklerin aynı anda tüketilmemesi yönünde ortaya atılmış bir durumdur, çünkü sıcak bir içeceğin yanında çok soğuk su içmek ister istemez dişinizde bile hissedebileceğiniz rahatsızlığa neden olur. Yani ani sıcaklık yükselmeleri ve düşüşleri normal olarak insan bedenine uygun değildir. Bundan dolayı soğuk ve sıcağı aynı anda kullanmamak kaydıyla sıcak çayın yanında ılık su içilebilir.
  • 07-02-2020, 11:42:50
    #16
    igtr.net
    Ama devamlı çay içersen su ihtiyacın olmuyot 😂 ben öğrenciyim evde oturduğum günler su içmediğim bir çok gün var 2/3 demlik çay iç emin ol hiç su aklına gelmiyor 😂
  • 07-02-2020, 11:45:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Susayınca çay içiyorum ben o derece oldu artık
  • 07-02-2020, 11:55:06
    #18
    SEO & PR 5421044962
    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de çayın yanında soda içerim. soda olmazsa su içerim. bir şey için değilde hoşuma gidiyor
    Aynen demek bende sıkıntı yokmuş



    Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 şeker atıyosan tabi su içersin yanında o kadar şekeri emmez o çay
    1 yıldır o yok Şeker hastasıyım eskidendi o çok eskiden mazide 😁😁😁



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Susadıysan içmen normal tabi
    Susuyorum 😁😊