Senin çözümün icetea bak yanlış yapıyosun
Şeker çıkar hocam çayi 4 şeker atardim şimdi şekersiz 😑😐😁
Insanina gore degisir ben cayi cok icerim su icmek iyidir suyun yerini hicbirsey alamaz ama ben kis aylarinda yeri gelir iki uc ay hic su icmem aklima gelirse zorla icerim. Asagi yukari 35 yildir bu boyle artik zorlada olsa kendimi alistirmaya calisiyorum ve birkac yildir eskisinden cok iciyorum. Yani diyecegim benim vucudum caydan iceceklerden suyunu aliyor ve vucut istemiyor.
Soğuk su yerini hiç bir şey tutmaz 😀😀