erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de çayın yanında soda içerim. soda olmazsa su içerim. bir şey için değilde hoşuma gidiyor
Aynen demek bende sıkıntı yokmuş



Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 şeker atıyosan tabi su içersin yanında o kadar şekeri emmez o çay
1 yıldır o yok Şeker hastasıyım eskidendi o çok eskiden mazide 😁😁😁



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Susadıysan içmen normal tabi
Susuyorum 😁😊