ben de çayın yanında soda içerim. soda olmazsa su içerim. bir şey için değilde hoşuma gidiyor
Aynen demek bende sıkıntı yokmuş
4 şeker atıyosan tabi su içersin yanında

o kadar şekeri emmez o çay
1 yıldır o yok Şeker hastasıyım eskidendi o çok eskiden mazide 😁😁😁
Susadıysan içmen normal tabi
Susuyorum 😁😊