Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla çayın içinde zaten su var birde açık içtimmi tamamdır. Garip değil su tüketilmesi tabi ki gerekiyor.
Herkes ilkini söylüyor ama ben soğuk su severim bu sıcak hemen içilmiiyor 😀



Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok artık
Valla bak 😁