Merhaba çevremde birçok kişiye saçma geliyor ama hep böyle yaparım çay icerken arada su içiyorum.İkisi de farklı çoğu kişi ikiside sıvı diyor ama bence böyle bakmak hatalı çay su ihtiyacı karşılamıyor.
Merak ediyorum acaba bunu yapan tek ben miyim? Sizce doğrusu nedir çayla su içilir mi içilmez mıi neden ?😁😊