• 31-01-2020, 23:31:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1-2 ay önce dolandırılmıştım ben, şimdi karakola başvursam benden dava vs olursa ücret alırlar mı? 15 yaşındayım, ailemden birisi ile mi gitmem gerekiyor?
  • 31-01-2020, 23:43:51
    #2
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 ay önce dolandırılmıştım ben, şimdi karakola başvursam benden dava vs olursa ücret alırlar mı? 15 yaşındayım, ailemden birisi ile mi gitmem gerekiyor?
    15 yaşlarım aklıma geldi bende internetten kazanmaya başlamıştım tebrik ediyorum. Konuya gelecek olursak herhangi ücret almıyorlar.
  • 31-01-2020, 23:45:21
    #3
    Bu tür işlerde ücret ödemeden halledilir. İlerleyen vakitte avukat gerekebilir. Sadece ona Ödeme yaparsınız. Oda zorunlu değil.
    Hak aramanın bedeli olmaz. Tabi haksız bir durumda sonuç size dönerse mahkeme masrafları üstünüze kalabilir.



    Bu arada suç tarihi üzerinden 6 ay geçmeden yapmalısınız.
  • 31-01-2020, 23:48:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ailenle birlikte savcılığa gitmen gerekiyor diye biliyorum. Bildiğim kadarıyla da şikayet dilekçesi için ücret alınmıyor yine de @Regex; daha iyi bilir.

    Edit: banlanmış
  • 01-02-2020, 00:36:41
    #5
    Başlangıç Olarak Ücret Talep Edilmez Ancak İş Büyürse Karşı Tarafda Dava Açarsa Yani İşler Tersine Giderse Büyük Meblalar Gerekebilir Ailene Danış İlk Önce
  • 02-03-2020, 00:28:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Reşit olmadığın için karakola gidersin ifade vermek istersin devlet tarafından sana ücretsiz avukat gönderilecek karakola. O geldiğinde avukatın ile beraber ifade verebileceksin. Ailenin olmasına gerek yok, ifadeyi de tek başına veremezsin bu yüzden avukat geliyor.



    Eğer süreç ilerler ise mahkeme günü yeni bir avukat atanacak ve onunda ücreti olmayacak. 18 yaşından sonra işler değişir tabi.
  • 02-03-2020, 01:04:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yetişkin bir aile bireyiniz ile beraber gitmeniz gereklidir.