Bu tür işlerde ücret ödemeden halledilir. İlerleyen vakitte avukat gerekebilir. Sadece ona Ödeme yaparsınız. Oda zorunlu değil.
Hak aramanın bedeli olmaz. Tabi haksız bir durumda sonuç size dönerse mahkeme masrafları üstünüze kalabilir.
Bu arada suç tarihi üzerinden 6 ay geçmeden yapmalısınız.