Konu
Ücret alınıyor mu?
31-01-2020, 23:48:16
#4
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ailenle birlikte savcılığa gitmen gerekiyor diye biliyorum. Bildiğim kadarıyla da şikayet dilekçesi için ücret alınmıyor yine de
@
Regex
; daha iyi bilir.
Edit: banlanmış