1-2 ay önce dolandırılmıştım ben, şimdi karakola başvursam benden dava vs olursa ücret alırlar mı? 15 yaşındayım, ailemden birisi ile mi gitmem gerekiyor?
15 yaşlarım aklıma geldi bende internetten kazanmaya başlamıştım

tebrik ediyorum. Konuya gelecek olursak herhangi ücret almıyorlar.