Reşit olmadığın için karakola gidersin ifade vermek istersin devlet tarafından sana ücretsiz avukat gönderilecek karakola. O geldiğinde avukatın ile beraber ifade verebileceksin. Ailenin olmasına gerek yok, ifadeyi de tek başına veremezsin bu yüzden avukat geliyor.



Eğer süreç ilerler ise mahkeme günü yeni bir avukat atanacak ve onunda ücreti olmayacak. 18 yaşından sonra işler değişir tabi.