Grafik tasarım üniversitesi
7
●153
- 05-01-2020, 15:23:50Öncelikle merhabalar R10 kullanıcıları, ben 1-2 yıl sonra liseden mezun olacağım, bu sene KPSS sınavına girmem gerek fakat zorunlu değil ailem girmemi istiyor ben ise diyorum ki, ben elektrik, sağlık ve başka dallar üzerinde yapamam ben 3-5 yıl arası "Photoshop CS6" kullanıyorum, bende diyorum KPSS girmeyeyim sınavlarına çok çalışıp direk AYT-TYT ile istediğim bölüme gitmek istiyorum ailem şu düşüncede KPSS git o istediğin bölüm olmazsa en azından KPSS'den alacağın puanla mesela grafik tasarım üniversitesi olmazsa başka bir yere gidersin yani yanında garanti olsun diyorlar ama ben istemiyorum ben grafik tasarım bölümünü tutturamazsam aldığım puanlarım yetse'de başka bölümlere gitmek istemiyorum çünkü yapamam şuan "Havacılık" bölümünü okuyorum elektrik ile alakalı bir bölüm ben az uz elektrik anlıyordum fakat bölüm hocalarıydı falan beni bölümden soğuttular dersi dinlememeye bölümü sevmemeye başladım bu yüzden bende madem öyle 3-5 yıldan beri "Photoshop CS6" kullanıyorum zaten sıkılmıyorum'da gidip onun üniversitesine dedim araştırdım bir üniversite buldum ve oranın burslu bölümünü kazanmak istiyorum bu bölüm hakkında araştırdım bazı kişiler gidilmeyecek bazılarınında gidileceğini söylüyor ben bu konuda biraz kararsız kaldım okuldaki sevdiğim hocalardan yakın çevremden destek alıp öneri almak istiyorum ve sizlere'de sorma gereksinimi duydum, bu bölüm hakkında bana önereceğiniz ne olabilir acaba?
- 05-01-2020, 15:37:23Araştırdığıma göre özelide var fakat ben sınavlarına çok çalışıp burslu kazanmak istiyorum ücretsiz.zapata625 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 15:43:41Kırıkkale üniversitesi taban puanı 248 miş. Çok yüksek sayılmaz, AYT sınavıyla girebiliyorsun zaten TYT 4 yıllık bölümler için gerekli. AYT için hazırlandığın zaman zaten matematiği az çok KPSS ile aynı. Yani KPSS de çalışsan AYT de çalışsan az çok birbiriyle alakalı konular göreceksin. TYT'yi es geçip. Hayalini, Grafik Tasarım için AYT çalışıp kazanabilirsin. 1-2 yılım var demişsin galiba lise 3 desin. Şimdi başlasan 2 yılda çok fazla bilgi birikimin olmasada kazanabilirsin. Neden sorunda özel üniversite düşündüğünü pek anlayamadım. Yüksek puanlar alabilirsen kırıkkale dışında özel okulda burslu olarak okumak mantıklı. Okuduğun okul çok önemli değil, burada bence mesele senin kendini geliştirip diplomanı eline alman. Güzel bir portfolyo oluşturursan mezun zamanına kadar ki 4 yılın var kafadan. 4 yıl kendini güzelce tasarıma adarsan çok can yakarsın
Grafik tasarım kötü bölüm değil, belki garanti ve yüksek maaş imkanı çok az ama, kendini geliştirirsen neden olmasın. Hayallerini takip et. - 05-01-2020, 15:50:09Öncelikle bilgilendirdiğiniz için teşekkürler, aklımda özel üniversite değil ben Konyadaki burslu üniversiteye gitmek istiyorum, gideceğim bölümün 2-4 yıllık ne farkı var onu anlayamadım aklımda 4 yıllık gitmek var fakat bazı kişiler sizin gibi 2 yıllık git diyor fakat bu gideceğim üniversitenin 2-4 yıllık gitsem ne fark edecek acaba?kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 15:55:24Grafik Tasarım bölümünün 4 yıllığı yok diye biliyorum, tüm üniversiteler 2 yıllık ve AYT ile alıyor diye biliyorum. Bu bilgiyi bir araştır istersen. Konyada gitmek istediğin bölüm 4 yıllık mı? Tam olara Grafik Tasarım mı yoksa farklı bir dalı mı, güzel sanatlar vb.Tokio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 16:00:22https://www.basarisiralamalari.com/g...-siralamalari/kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ (KONYA) olana gitmek istiyorum 2 yıllıkmı 4 yıllıkmı araştıracağım