Kırıkkale üniversitesi taban puanı 248 miş. Çok yüksek sayılmaz, AYT sınavıyla girebiliyorsun zaten TYT 4 yıllık bölümler için gerekli. AYT için hazırlandığın zaman zaten matematiği az çok KPSS ile aynı. Yani KPSS de çalışsan AYT de çalışsan az çok birbiriyle alakalı konular göreceksin. TYT'yi es geçip. Hayalini, Grafik Tasarım için AYT çalışıp kazanabilirsin. 1-2 yılım var demişsin galiba lise 3 desin. Şimdi başlasan 2 yılda çok fazla bilgi birikimin olmasada kazanabilirsin. Neden sorunda özel üniversite düşündüğünü pek anlayamadım. Yüksek puanlar alabilirsen kırıkkale dışında özel okulda burslu olarak okumak mantıklı. Okuduğun okul çok önemli değil, burada bence mesele senin kendini geliştirip diplomanı eline alman. Güzel bir portfolyo oluşturursan mezun zamanına kadar ki 4 yılın var kafadan. 4 yıl kendini güzelce tasarıma adarsan çok can yakarsın

Grafik tasarım kötü bölüm değil, belki garanti ve yüksek maaş imkanı çok az ama, kendini geliştirirsen neden olmasın. Hayallerini takip et.