Tokio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle bilgilendirdiğiniz için teşekkürler, aklımda özel üniversite değil ben Konyadaki burslu üniversiteye gitmek istiyorum, gideceğim bölümün 2-4 yıllık ne farkı var onu anlayamadım aklımda 4 yıllık gitmek var fakat bazı kişiler sizin gibi 2 yıllık git diyor fakat bu gideceğim üniversitenin 2-4 yıllık gitsem ne fark edecek acaba?
Grafik Tasarım bölümünün 4 yıllığı yok diye biliyorum, tüm üniversiteler 2 yıllık ve AYT ile alıyor diye biliyorum. Bu bilgiyi bir araştır istersen. Konyada gitmek istediğin bölüm 4 yıllık mı? Tam olara Grafik Tasarım mı yoksa farklı bir dalı mı, güzel sanatlar vb.