Grafik Tasarım bölümünün 4 yıllığı yok diye biliyorum, tüm üniversiteler 2 yıllık ve AYT ile alıyor diye biliyorum. Bu bilgiyi bir araştır istersen. Konyada gitmek istediğin bölüm 4 yıllık mı? Tam olara Grafik Tasarım mı yoksa farklı bir dalı mı, güzel sanatlar vb.
https://www.basarisiralamalari.com/g...-siralamalari/ KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ (KONYA) olana gitmek istiyorum 2 yıllıkmı 4 yıllıkmı araştıracağım