Öncelikle merhabalar R10 kullanıcıları, ben 1-2 yıl sonra liseden mezun olacağım, bu sene KPSS sınavına girmem gerek fakat zorunlu değil ailem girmemi istiyor ben ise diyorum ki, ben elektrik, sağlık ve başka dallar üzerinde yapamam ben 3-5 yıl arası "Photoshop CS6" kullanıyorum, bende diyorum KPSS girmeyeyim sınavlarına çok çalışıp direk AYT-TYT ile istediğim bölüme gitmek istiyorum ailem şu düşüncede KPSS git o istediğin bölüm olmazsa en azından KPSS'den alacağın puanla mesela grafik tasarım üniversitesi olmazsa başka bir yere gidersin yani yanında garanti olsun diyorlar ama ben istemiyorum ben grafik tasarım bölümünü tutturamazsam aldığım puanlarım yetse'de başka bölümlere gitmek istemiyorum çünkü yapamam şuan "Havacılık" bölümünü okuyorum elektrik ile alakalı bir bölüm ben az uz elektrik anlıyordum fakat bölüm hocalarıydı falan beni bölümden soğuttular dersi dinlememeye bölümü sevmemeye başladım bu yüzden bende madem öyle 3-5 yıldan beri "Photoshop CS6" kullanıyorum zaten sıkılmıyorum'da gidip onun üniversitesine dedim araştırdım bir üniversite buldum ve oranın burslu bölümünü kazanmak istiyorum bu bölüm hakkında araştırdım bazı kişiler gidilmeyecek bazılarınında gidileceğini söylüyor ben bu konuda biraz kararsız kaldım okuldaki sevdiğim hocalardan yakın çevremden destek alıp öneri almak istiyorum ve sizlere'de sorma gereksinimi duydum, bu bölüm hakkında bana önereceğiniz ne olabilir acaba?