halilschweitz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl uyuyorsunuz ?
50
●1.507
- 16-12-2019, 02:26:36Kafein tüketiminiz varsa 3 hafta tamamen kesin. Sağlık ocağından D vitamini ve B12 vitamininizi kontrol ettirin. Birde ağırlık antrenmanına başlayın. Çok kişinin uyku sorununu çözmüşlüğü var bu yöntemlerin 👍
- 16-12-2019, 02:26:51Takviye gıdalara başvurabilirsiniz, tahminimce b12 folik asit eksiliğiniz bulunuyor gibi. Kan tahlillerinizi yaptırarak eksik vitaminlerinizi öğrenebilirsiniz. Gece zinde olsanız uyku bozukluğu diyeceğim ancak yorgun olmanız beni bu düşünceye itti. (bence)
- 16-12-2019, 02:27:22Bir dönem bende comptine d'un autre été ve türevi şeyler açarak uyumaya çalıştımda olmadıAlicanklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2019, 02:29:12kafein tüketimim yok denilecek düzeydedir herhalde d vitamini içindi çok önceden iğne tedavisi görmüştüm. B12 içinde bu yaz kontrol ettirdim yaklaşık 4 ay önce hepsi normaldi. Bir dönem ağırlık antremanlarıda yapmışlığım var sanırım umutsuz vakayımFitdanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

folik asit eksikliği bu kadar etki yapar mı ?DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada kulaklarınız çınlarsa helal edinreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2019, 02:33:441-2-3-5'inde bir kısmı bende mevcut ve uyku yokon2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizle aynıyım derslere gidemiyorum(üni öğrencisiyim ) dönemim uzamak üzere fakat duzeltemiyorum , hastalık olmaya başladığını hissetmeye başladım.
- 16-12-2019, 02:35:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynı dert bende de vardı. İşe girince biraz düzeldi. Yatmak bilmem ama yatınca da uzun süre uyuduğum oluyor. Sabaha doğru uyurdum akşama doğru 3 4 gibi kalkardım. Bazı sabahları hiç uyumazdım akşama kadar dayanıp akşam yatardım ama yine bozuluyordu bu seferde fazla yatıyordum 😁 bazen abartısız 20 saat üzeri yattığım oluyor. Gerçekten sağlıksız durumlar. Şuan güvenlikteyim mesela sabahçı olduğumda 6 da kalkmam gerekiyor gece 3 gibi yatarım. Uyku gerçekten büyük problem

sizle aynıyım derslere gidemiyorum(üni öğrencisiyim ) dönemim uzamak üzere fakat duzeltemiyorum , hastalık olmaya başladığını hissetmeye başladım.