Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynı dert bende de vardı. İşe girince biraz düzeldi. Yatmak bilmem ama yatınca da uzun süre uyuduğum oluyor. Sabaha doğru uyurdum akşama doğru 3 4 gibi kalkardım. Bazı sabahları hiç uyumazdım akşama kadar dayanıp akşam yatardım ama yine bozuluyordu bu seferde fazla yatıyordum 😁 bazen abartısız 20 saat üzeri yattığım oluyor. Gerçekten sağlıksız durumlar. Şuan güvenlikteyim mesela sabahçı olduğumda 6 da kalkmam gerekiyor gece 3 gibi yatarım. Uyku gerçekten büyük problem