Maliyeden Kağıt Geldi
24
●1.490
- 09-12-2019, 09:49:10Aynı dönemde girmişiz.Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faizlerini ayrı ödüyorum
ivd'den baktım bir şey bulamadım olmadı Ziraat'e giderizHymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2019, 09:51:08banada gelmişti eşim için 15 gün önce
8k benim vardı ödeme.Aşağıdaki vergi dairesi sitesinden giriş yaptım
https://ivd.gib.gov.tr/
Vergi dairesine dilekçe yazdım burdan
işlem başlat / vergi işlemleri / genel amaçlı dilekçe kısmından bir kısmını ödeme yapabilirim diye
Sonra aradılar.Borcunuzun bir kısmını ödemeniz taksitlerden seçip ödeyebilirsiniz diye.Girdim 2k civarı ödedim.Şimdi yine burdan
ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yaptım kalan borç için.Aylık taksitlerle ödeyeceği - 09-12-2019, 09:51:09Ne kadar hocam faizleri? merak ettim kalan borçları ödemesem ne kadar faiz gelir acabaEcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2019, 09:55:12Taksiti onlar mı belirliyor yoksa biz mi hocam?kampanyasozluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2K gibi bişeydi hocam. Yapılandırma vardı geçen sene onu yapmıştımHostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-12-2019, 09:57:07Senin durum baya kötüONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2019, 09:59:56siz belirliyorsunuz hocam.Ama öncelikle vergi dairesini aramanız veya vergi dairesi sitesindende dilekçe doldurabilirsiniz konuyla ilgili.Çünkü şuan ödeme yapılmayabilir.Ödeme kısmı aktif olmayabilir.Onlar mevcut borç için ödeme kısmını aktif ediyorlar.Yapılandırılıpta ödenmediyse eğer bu şekilde yine taksitlerden seçip ödüyorsunuz ödeme kısmından.Kalan içinde dediğim gibiEcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yapıyorsunuz
Damat faizleri sanırım yılbaşından sonra silecek. Yılbaşından sonra faizler silip 48 ay vade filan yapılırsa öderim
