• 09-12-2019, 09:47:16
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam 2008 mezunuyum, hala tam ödemedim, son 2500 tl kaldı, onun için çağırıyorlad, başka bişi tok, 12 taksits bölüyorlad
  • 09-12-2019, 09:49:10
    #11
    Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 2016 mezunuyum, 2011 girişliyim, ben hiç geciktirmeden 2017 kasımdan beri ödüyorum ve benim de 15 bin tl ödemem vardı, sizinkine hiç faiz gelmemiş eğer 4 sene aldıysanız. ben 12bin tl gibi bişey almıştım 15 bin ödüyorum, aradaki fark da enflasyon farkı falan galiba
    Aynı dönemde girmişiz.
    Faizlerini ayrı ödüyorum

    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de duruyor 12,5k civarı. Taksitler geçen yıl Eylülde başlamış. 14 taksiti ödemedim, faizler işlenmeye başlamış görünüyor. 36 ay taksite bölmüşler de şu an ona bütçe ayıramıyorum Damat faizleri sanırım yılbaşından sonra silecek. Yılbaşından sonra faizler silip 48 ay vade filan yapılırsa öderim Yapılandırma için Ziraat Bankası ile görüşmeniz gerekiyor
    ivd'den baktım bir şey bulamadım olmadı Ziraat'e gideriz
  • 09-12-2019, 09:51:08
    #12
    banada gelmişti eşim için 15 gün önce

    8k benim vardı ödeme.Aşağıdaki vergi dairesi sitesinden giriş yaptım

    https://ivd.gib.gov.tr/


    Vergi dairesine dilekçe yazdım burdan

    işlem başlat / vergi işlemleri / genel amaçlı dilekçe kısmından bir kısmını ödeme yapabilirim diye

    Sonra aradılar.Borcunuzun bir kısmını ödemeniz taksitlerden seçip ödeyebilirsiniz diye.Girdim 2k civarı ödedim.Şimdi yine burdan

    ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yaptım kalan borç için.Aylık taksitlerle ödeyeceği
  • 09-12-2019, 09:51:09
    #13
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı dönemde girmişiz.
    Faizlerini ayrı ödüyorum
    Ne kadar hocam faizleri? merak ettim kalan borçları ödemesem ne kadar faiz gelir acaba
  • 09-12-2019, 09:54:40
    #14
    13Bin bende var daha üniversitenin bitmesine de 2-3 sene var :8
  • 09-12-2019, 09:55:12
    #15
    kampanyasozluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada gelmişti eşim için 15 gün önce

    8k benim vardı ödeme.Aşağıdaki vergi dairesi sitesinden giriş yaptım

    https://ivd.gib.gov.tr/


    Vergi dairesine dilekçe yazdım burdan

    işlem başlat / vergi işlemleri / genel amaçlı dilekçe kısmından bir kısmını ödeme yapabilirim diye

    Sonra aradılar.Borcunuzun bir kısmını ödemeniz taksitlerden seçip ödeyebilirsiniz diye.Girdim 2k civarı ödedim.Şimdi yine burdan

    ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yaptım kalan borç için.Aylık taksitlerle ödeyeceği
    Taksiti onlar mı belirliyor yoksa biz mi hocam?

    Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar hocam faizleri? merak ettim kalan borçları ödemesem ne kadar faiz gelir acaba
    2K gibi bişeydi hocam. Yapılandırma vardı geçen sene onu yapmıştım
  • 09-12-2019, 09:56:58
    #16
    SEO & PR 5421044962
    Yapılandırma oluyorsa bende bakacağım
  • 09-12-2019, 09:57:07
    #17
    ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13Bin bende var daha üniversitenin bitmesine de 2-3 sene var :8
    Senin durum baya kötü
  • 09-12-2019, 09:59:56
    #18
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksiti onlar mı belirliyor yoksa biz mi hocam?



    2K gibi bişeydi hocam. Yapılandırma vardı geçen sene onu yapmıştım
    siz belirliyorsunuz hocam.Ama öncelikle vergi dairesini aramanız veya vergi dairesi sitesindende dilekçe doldurabilirsiniz konuyla ilgili.Çünkü şuan ödeme yapılmayabilir.Ödeme kısmı aktif olmayabilir.Onlar mevcut borç için ödeme kısmını aktif ediyorlar.Yapılandırılıpta ödenmediyse eğer bu şekilde yine taksitlerden seçip ödüyorsunuz ödeme kısmından.Kalan içinde dediğim gibi

    ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yapıyorsunuz