KYK borçları yüzünden kağıt geldi haciz falan diyor tam okumadım ama " bu devirde okulu bitirip haciz edilecek malı olan kaç öğrenci var ki?"
Ayda 300 TL ödemesi varmış yapılandırma vs nereden yapabiliyoruz? Damat bey faizlerini silecez diyordu o konuda bir gelişme var mı?
Toplamda 15K borç var ve öyle kötü bir zamanda geldi ki bu kağıt
Çekilen kredi alınan araba yeni düğün falan.. Sistemin doğrularını yanlışlarını tartışmayacam , ödenir ödenmez konusuna girmeyecem. Yanılmıyorsam 2016 mezunuyum benimle aynı dönemde mezun olanlara bu kağıt geldi mi yoksa şanslı ben miyim?

