• 09-12-2019, 09:29:38
    #1
    Adsense falan değil heycanlanmayın
    KYK borçları yüzünden kağıt geldi haciz falan diyor tam okumadım ama " bu devirde okulu bitirip haciz edilecek malı olan kaç öğrenci var ki?"
    Ayda 300 TL ödemesi varmış yapılandırma vs nereden yapabiliyoruz? Damat bey faizlerini silecez diyordu o konuda bir gelişme var mı?

    Toplamda 15K borç var ve öyle kötü bir zamanda geldi ki bu kağıt Çekilen kredi alınan araba yeni düğün falan..
    Sistemin doğrularını yanlışlarını tartışmayacam , ödenir ödenmez konusuna girmeyecem. Yanılmıyorsam 2016 mezunuyum benimle aynı dönemde mezun olanlara bu kağıt geldi mi yoksa şanslı ben miyim?
  • 09-12-2019, 09:34:19
    #2
    Ben yapılandırdım zamanında 3 taksit ödedim git gelden yoruldugum için hepsini 1 kerede kapattım. Sende biran önce kapat ilerde başına iş alma devlet bedavadan parasını silmez.
  • 09-12-2019, 09:36:34
    #3
    Geri ödemeli olduğu için ben zamanında yaptırmamıştım. Ne kadar doğru bir karar verdiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.
  • 09-12-2019, 09:38:36
    #4
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yapılandırdım zamanında 3 taksit ödedim git gelden yoruldugum için hepsini 1 kerede kapattım. Sende biran önce kapat ilerde başına iş alma devlet bedavadan parasını silmez.
    15 K 3 ayda ödenmiyor işte

    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri ödemeli olduğu için ben zamanında yaptırmamıştım. Ne kadar doğru bir karar verdiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.
    Emekli baba, 2 çocuk birisi Antalya diğeri Elazığ.
    Bu denklemin çözülecek tek yanı krediydi
  • 09-12-2019, 09:41:03
    #5
    Valla benimki de duruyor, dokunmadım hiç..
    Allah yardımcımız olsun
  • 09-12-2019, 09:41:24
    #6

    halen alıyorum
  • 09-12-2019, 09:43:27
    #7
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla benimki de duruyor, dokunmadım hiç..
    Allah yardımcımız olsun
    Hatırlarsan buluşmada ne zaman ayağa kalkmaya çalışsam bir şey oluyor demiştim
    Yine öyle oldu.

    muhammetoral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    halen alıyorum
    Bu dönemde alanlara tamamen geçmiş olsun. Ben 260'la başladım 330'la bitirdim yanılmıyorsam.
  • 09-12-2019, 09:44:43
    #8
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense falan değil heycanlanmayın
    KYK borçları yüzünden kağıt geldi haciz falan diyor tam okumadım ama " bu devirde okulu bitirip haciz edilecek malı olan kaç öğrenci var ki?"
    Ayda 300 TL ödemesi varmış yapılandırma vs nereden yapabiliyoruz? Damat bey faizlerini silecez diyordu o konuda bir gelişme var mı?

    Toplamda 15K borç var ve öyle kötü bir zamanda geldi ki bu kağıt Çekilen kredi alınan araba yeni düğün falan..
    Sistemin doğrularını yanlışlarını tartışmayacam , ödenir ödenmez konusuna girmeyecem. Yanılmıyorsam 2016 mezunuyum benimle aynı dönemde mezun olanlara bu kağıt geldi mi yoksa şanslı ben miyim?
    Ben de 2016 mezunuyum, 2011 girişliyim, ben hiç geciktirmeden 2017 kasımdan beri ödüyorum ve benim de 15 bin tl ödemem vardı, sizinkine hiç faiz gelmemiş eğer 4 sene aldıysanız. ben 12bin tl gibi bişey almıştım 15 bin ödüyorum, aradaki fark da enflasyon farkı falan galiba
  • 09-12-2019, 09:45:14
    #9
    Benim de duruyor 12,5k civarı. Taksitler geçen yıl Eylülde başlamış. 14 taksiti ödemedim, faizler işlenmeye başlamış görünüyor. 36 ay taksite bölmüşler de şu an ona bütçe ayıramıyorum Damat faizleri sanırım yılbaşından sonra silecek. Yılbaşından sonra faizler silip 48 ay vade filan yapılırsa öderim Yapılandırma için Ziraat Bankası ile görüşmeniz gerekiyor