Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yapılandırdım zamanında 3 taksit ödedim git gelden yoruldugum için hepsini 1 kerede kapattım. Sende biran önce kapat ilerde başına iş alma devlet bedavadan parasını silmez.
15 K 3 ayda ödenmiyor işte

Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri ödemeli olduğu için ben zamanında yaptırmamıştım. Ne kadar doğru bir karar verdiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.
Emekli baba, 2 çocuk birisi Antalya diğeri Elazığ.
Bu denklemin çözülecek tek yanı krediydi