Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 2016 mezunuyum, 2011 girişliyim, ben hiç geciktirmeden 2017 kasımdan beri ödüyorum ve benim de 15 bin tl ödemem vardı, sizinkine hiç faiz gelmemiş eğer 4 sene aldıysanız. ben 12bin tl gibi bişey almıştım 15 bin ödüyorum, aradaki fark da enflasyon farkı falan galiba
Aynı dönemde girmişiz.
Faizlerini ayrı ödüyorum

Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de duruyor 12,5k civarı. Taksitler geçen yıl Eylülde başlamış. 14 taksiti ödemedim, faizler işlenmeye başlamış görünüyor. 36 ay taksite bölmüşler de şu an ona bütçe ayıramıyorum Damat faizleri sanırım yılbaşından sonra silecek. Yılbaşından sonra faizler silip 48 ay vade filan yapılırsa öderim Yapılandırma için Ziraat Bankası ile görüşmeniz gerekiyor
ivd'den baktım bir şey bulamadım olmadı Ziraat'e gideriz