kampanyasozluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banada gelmişti eşim için 15 gün önce

8k benim vardı ödeme.Aşağıdaki vergi dairesi sitesinden giriş yaptım

https://ivd.gib.gov.tr/


Vergi dairesine dilekçe yazdım burdan

işlem başlat / vergi işlemleri / genel amaçlı dilekçe kısmından bir kısmını ödeme yapabilirim diye

Sonra aradılar.Borcunuzun bir kısmını ödemeniz taksitlerden seçip ödeyebilirsiniz diye.Girdim 2k civarı ödedim.Şimdi yine burdan

ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yaptım kalan borç için.Aylık taksitlerle ödeyeceği
Taksiti onlar mı belirliyor yoksa biz mi hocam?

Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar hocam faizleri? merak ettim kalan borçları ödemesem ne kadar faiz gelir acaba
2K gibi bişeydi hocam. Yapılandırma vardı geçen sene onu yapmıştım