banada gelmişti eşim için 15 gün önce
8k benim vardı ödeme.Aşağıdaki vergi dairesi sitesinden giriş yaptım
https://ivd.gib.gov.tr/
Vergi dairesine dilekçe yazdım burdan
işlem başlat / vergi işlemleri / genel amaçlı dilekçe kısmından bir kısmını ödeme yapabilirim diye
Sonra aradılar.Borcunuzun bir kısmını ödemeniz taksitlerden seçip ödeyebilirsiniz diye.Girdim 2k civarı ödedim.Şimdi yine burdan
ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yaptım kalan borç için.Aylık taksitlerle ödeyeceği
Taksiti onlar mı belirliyor yoksa biz mi hocam?
Ne kadar hocam faizleri? merak ettim kalan borçları ödemesem ne kadar faiz gelir acaba
2K gibi bişeydi hocam. Yapılandırma vardı geçen sene onu yapmıştım