Taksiti onlar mı belirliyor yoksa biz mi hocam?
2K gibi bişeydi hocam. Yapılandırma vardı geçen sene onu yapmıştım
siz belirliyorsunuz hocam.Ama öncelikle vergi dairesini aramanız veya vergi dairesi sitesindende dilekçe doldurabilirsiniz konuyla ilgili.Çünkü şuan ödeme yapılmayabilir.Ödeme kısmı aktif olmayabilir.Onlar mevcut borç için ödeme kısmını aktif ediyorlar.Yapılandırılıpta ödenmediyse eğer bu şekilde yine taksitlerden seçip ödüyorsunuz ödeme kısmından.Kalan içinde dediğim gibi
ÖDEME VE BORÇ İŞLEMLERİ / Taksitlendirme/Tecil Talep işlemleri (6183 S. Kanunun 48. Maddesi Kapsamında) kısmında yapılandırma başvurusu yapıyorsunuz