• 05-12-2019, 19:47:26
    #10
    yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kafama takılan asıl sorun tedarik sürecinde olması. Kargoya verilse de gelmese kargo şirketlerının yogunluguna bağlayacam olayı ama tedarik sürecinde olması sıkıntı 😊
    Sipariş alindidan sonra onu dediyse onaylanmiştir dediğini şöyle izah ediyim kargo şirketi bi oda kargo taşima kapasitesi var mesele o dolunca trendyola diyoki daha kargo getirme bana o zamanda trendyol deposunda kaliyor ve sisteme geçmiyor benim bir ürün daha var onuda yarin kargolarlar
  • 16-12-2019, 11:53:18
    #11
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde duruyor daha
    Mechanics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahmini teslimat tarihi verdikleri için bir şey yapabileceğini sanmıyorum bende aldım 28 kasım 26 aralık diyor tahmini teslimat
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 29 Kasım'da verdiğim SSD siparişi hala bekletiliyor.Kargoların kota uygulaması ile alakalı problem varmış konuyu bırakıyorum aşağı, inceleyin hocam ;
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ln11hb-vs.html

    Arkadaşlar siparişlerini hala bekleyenler var mı ?
  • 16-12-2019, 12:10:31
    #12
    Eşofman aldık 2 haftadır bekliyorum
  • 16-12-2019, 12:23:02
    #13
    Her ikiside geldi benim sana sanirsam bir G. O. Mu desek H. O bilemedim hatda 3. Bi siparis verdim oda geldi
  • 16-12-2019, 12:41:35
    #14
    yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar siparişlerini hala bekleyenler var mı ?
    4-5 gün önce teslim alabildim.
  • 16-12-2019, 14:08:19
    #15
    yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar siparişlerini hala bekleyenler var mı ?
    benim siparişlerim elime ulaştı fakat arkadaşımın başına gelen bir durumu anlatayım tedarik süreside geçmiş sonrasında firmayı aramış ödeme ile ilgili bir sorun olduğunu söylemişler dekont yollamış ve ertesi gün hemen kargoya vermişler
  • 16-12-2019, 15:42:02
    #16
    Son gününe kadar bekleyelim bakalım 😊 Yapacak bir şey yok.. Bizim firma dolandırı çıktı galiba 😂
  • 16-12-2019, 17:17:18
    #17
    Trendyol çok problemli maalesef.

    Satış yapan bir mağaza olarak kargolarımızın çıkışını yapamıyoruz. Sistem düzgün çalışmıyor. Herkes şikayetçi.

    Satış yapanlara sistem 5 gün süre tanıyor kargolaması için. (Siparişlerinizde gecikme oluyorsa bu yüzden olabilir)

    5 gün süremiz olmasına rağmen 1. gününde kargoya teslim ediyoruz paketi ancak sistemin verdiği kargo kodunu sistem kabul etmiyor. Dönüş yapmıyorlar. Mağaza olarak müşteriyle diyalog kuramıyoruz, iletişim bilgilerini paylaşmıyor Trendyol hiçbir şekilde. Mecburen süre işlediği için iptal etmek zorunda kalıyoruz. Sonra karşı tarafa tedarik edilemediği için iptal edildiği yönünde bildirim gidiyor... Halbuki kendi sistemleri düzgün çalışmadığı için kargolayamıyoruz...

    Bu konuda asla bir n11 değil. Daha çok eksikleri var...
  • 16-12-2019, 17:20:12
    #18
    Tedarikçi üzerinden verdiğiniz siparişi iptal edemediklerini söylüyorlar ancak inatçı olursanız iptal edebilirsiniz. Callcenter üzerinden ulaştığınızda daha çabuk iptal sağlanıyor. 3 gün önce siparişimi iptal ettim.