yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar siparişlerini hala bekleyenler var mı ?
benim siparişlerim elime ulaştı fakat arkadaşımın başına gelen bir durumu anlatayım tedarik süreside geçmiş sonrasında firmayı aramış ödeme ile ilgili bir sorun olduğunu söylemişler dekont yollamış ve ertesi gün hemen kargoya vermişler